Gå til indhold

Spor manglende udbetalinger med Shopify Payments


Shopify Payments giver dig nu bankreferencer på betalte udbetalinger, så du nemt kan spore forsinkede eller manglende betalinger.

Hvordan fungerer det?
Bankreferencer er unikke identifikatorer, der oprettes af vores partnere for at hjælpe dig med at spore udbetalinger. Hvis en forventet udbetaling er markeret som betalt i Shopify, men endnu ikke er modtaget på din bankkonto, kan du kontakte din bank og oplyse bankreferencen for en statusopdatering.

Sådan finder du din bankreference:

  1. Gå til Økonomi > Udbetalinger

  2. Klik på den relevante udbetaling

  3. Se Bankreference under Udbetalingsdetaljer

Se flere detaljer i Help Center.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top