Gå til indhold

Aktiver “Ship to Store”-levering og forbedret afhentning i butik


Shopifys afhentning i butik-funktioner er blevet udvidet til at understøtte “ship to store”-levering via den nye “Butiksoverførsler”-funktion. Der er også forbedringer i visningen af afhentningslokationer ved checkout, hvor kun afhentningssteder i kundens land vises.

Butiksoverførsler

Med denne funktion kan forhandlere tilbyde afhentning i butik for flere produkter på flere lokationer ved at lade kunder købe online og få varerne sendt til en af butikkerne til afhentning – kendt som “ship to store.”

Tidligere var afhentning i butik kun muligt, hvis alle produkter i en ordre var på lager i den valgte afhentningsbutik ved checkout.

Butiksoverførsler kan aktiveres for enhver lokation, der tilbyder afhentning i butik, og kan konfigureres til at overføre varer fra flere kildelokationer, såsom andre butikker eller opfyldelsescentre.

Der er mulighed for at udelukke visse produkter, så de ikke kan inkluderes.

Derudover kan forhandlere håndtere overførsler af lager til afhentning direkte i ordren via Shopify-administrationen.

Forbedret liste over afhentningssteder ved checkout

Visningen af afhentningslokationer ved checkout er blevet optimeret med en mindre udvidbar liste, der kun viser relevante lokationer inden for kundens land.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top