Gå til indhold

Reducer omkostningerne til kundeopkøb med op til 50% med Shopify Audiences


Shopify frigiver Shopify Audiences v2.0, deres seneste version af produktet, der er drevet af deres mest avancerede algoritmer til dato. Med denne opdatering ser de shopejere opnå op til 50% lavere anskaffelsesomkostninger på deres betalte annoncer.

Shopify Audiences er et stærkt værktøj, der udnytter konstant forbedrede algoritmer til at optimere din annoncepræstation. Shopify har adgang til millioner af købsintentionssignaler, lige fra køberens bevidsthed til det faktiske køb.

Shopify Audiences' algoritmer analyserer denne brede vifte af data og forudsiger de købere, der er mest tilbøjelige til at købe fra dit specifikke brand baseret på adfærdsmønstre, hvilket gør det muligt at målrette og konvertere købere til en lavere pris.

Mere om algoritmerne

Shopify Audiences' datalogiteam lancerer regelmæssigt flere algoritmer i jagten på den model, der maksimerer din konvertering og minimerer dine omkostninger til køb af annoncevisninger (CPM).

Shopify Audiences-teamet finder ud af, hvilke modeller der bedst optimerer reklameydelsen gennem eksperimenter. Brugerdefinerede målgruppelister genereres ved hjælp af flere algoritmer.

Shopify sporer, hvilke kunder der konverterer, hvilket derefter kortlægges tilbage til den algoritme, der placerede kunden på målgruppelisten. De "vindende" algoritmer er dem, hvis indsendte sæt af kunder omfattede den højeste andel af konverteringer.

Shopify's nyeste algoritmer fra juli 2023 "vandt" over alle tidligere algoritmer, der har været brugt til Shopify Audiences. Der er sket en markant ændring i ydeevnen, og Shopify glæder sig til, at du prøver Shopify Audiences v2.0!

Shopify Audiences er pt. tilgængelig for Shopify Plus kunder i USA og Canada med Shopify Payments aktiveret.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top