POS Checkout-opdatering påvirker forsendelseslinjer
POS Checkout-infrastrukturen er blevet opdateret, og som følge heraf er der sket en ændring i visningen af forsendelsesmetoder for POS-ordrer. "Retail - no shipping required" vil nu blive vist som en forsendelsesmetode for POS-ordrer. Tidligere blev der ikke tildelt en forsendelseslinje til POS-ordrer.
Ny forsendelseslinje
Denne ændring kan potentielt kræve opdateringer af workflowet for butikker, der har integrationer, som er afhængige af tilstedeværelsen eller fraværet af en fragtlinje, eller som bruger fragtlinjeoplysninger som input til andre systemer.
For eksempel: Hvis du bruger en tredjepartsintegration, der automatisk opfylder ordrer baseret på tilstedeværelsen af en forsendelseslinje, skal dit workflow opdateres, så automatisk opfyldelse ikke sker, hvis forsendelseslinjen er "Retail - no shipping required".
Hvis din shop har en integration, der kan bruge forsendelseslinjen, bedes du kontakte din tredjepartsudbyder for at diskutere mulige ændringer af workflowet.
Kontakt Shopify, hvis du har yderligere spørgsmål om denne ændring eller brug for yderligere hjælp.