Gå til indhold

Markedsføringsrapporter om kanalernes effektivitet og tildeling


Shopify lancerer nye rapporter, der gør din markedsføringsanalyse nemmere - med præcise og nyttige data om dine sessioner, konverteringsrate og salg på tværs af dine markedsføringskanaler.

Få mest muligt ud af de nye rapporter:

  • Markedsføringsoversigt - Dine markedsførings-KPI'er i et overblik.
  • Top Channel Performance - De 5 bedst præsterende kanaler baseret på en metrik efter eget valg.
  • Samlet kanalydelse - Et dybt dyk ned i alle dine markedsføringskanaler med visualisering af tendenser over tid.

På tværs af disse nye rapporter kan du vælge de attributionsmodeller (første klik, sidste klik eller sidste ikke-direkte klik), der giver dig mest indsigt i dine kunders rejse på tværs af marketing- og salgstragten.

Få mere at vide om de nye marketingrapporter i Shopify Help Center, eller begynd at udforske dine nye marketingrapporter.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top