Gå til indhold

Indtast PO-numre på B2B-ordrer


Shopify B2B Checkout indeholder nu et dedikeret felt, hvor erhvervskunder kan indtaste et PO-nummer (Purchase Order/Indkøbsordrenummer) for deres ordre.

Erhvervskunder kan se PO-numre i nye kundekonti, på ordrehistorikken og på siderne med ordredetaljer for at gøre det nemt at spore ordrer og få en mere præcis finansiel rapportering.

I administrationen kan du tilføje og redigere PO-numre på ordrer og udkast til ordrer fra siden med ordredetaljer. Du kan også se PO-numre i ordreindekset ved at tilføje en kolonne til siden.

Denne funktion er automatisk aktiveret, uden at det kræver yderligere handling fra din side at aktivere den.

Få mere at vide om understøttelse af PO-numre i Shopify hjælpecentret.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top