Gå til indhold

Forbedringer til kohorteanalyse-rapporten


Shopify har opdateret rapporten Customer Cohort Analysis med et beløb brugt pr. kunde, der beregner det gennemsnitlige beløb, kunderne har brugt i deres historik i din webshop (inklusive moms, rabatter, forsendelse og eventuelle refusioner).

Beløb brugt pr. kunde giver indsigt i dine kunders samlede værdi for din virksomhed og hjælper dig med at afgøre, hvordan du mere effektivt kan investere i din markedsføring.

Ud over at se det gennemsnitlige beløb, der bruges pr. kunde, kan du nu skifte salgsmetrik og se kumulative værdier for dit netto-, brutto- og samlede salg mellem kohorter.

Rapporten Customer Cohort Analysis kan findes i Analytics-sektionen i Shopify-administratoren.

Få mere at vide om disse nye tilføjelser til rapporten i Shopifys hjælpecenter.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top