Gå til indhold

Opnå op til 2x flere retargeting-konverteringer med Shopify Audiences v2.3


Shopify lancerer nu Audiences v2.3, der fortsat forbedrer retargeting-mulighederne.

I den seneste version oplevede de fleste forhandlere mindst en fordobling af størrelsen på deres retargeting-målgrupper.

Retargeting Boost-lister har bidraget til at fordoble retargeting-konverteringer, hvilket giver forhandlere mulighed for at øge antallet af ordrer for hver marketingkrone, de investerer i retargeting.

Shopify Audiences hjælper forhandlere med at finde flere kunder på de største annonceplatforme, reducere kundetilegningsomkostninger med op til 50% og optimere deres annoncebudget med tilpassede målgruppelister baseret på millioner af handelserfaringer, eksklusivt tilgængelige på Shopify.

Uanset om du er ny i digital annoncering eller en erfaren bruger, giver Shopify Audiences en vigtig fordel i et digitalt landskab, der ændrer sig på grund af nye privatlivsregler og ændringer i operativsystemer.

Produktopdateringer

 

Med Shopify Audiences v2.3 har vi foretaget følgende forbedringer:

  • Øget nøjagtighed i Retargeting Boost-målgrupper for bedre ydeevne: Denne opdatering bidrager til at fordoble konverteringer fra retargeting, hvilket giver mulighed for flere ordrer pr. marketingkrone.
  • Gratis prøveperiode: Audiences er inkluderet i Shopify Plus eller Enterprise-abonnementer. Forhandlere uden Shopify Plus kan nu prøve en gratis 45-dages prøveperiode uden binding eller kreditkort.
Prøveperioden inkluderer:
  • Retargeting Boost-lister til brug med Meta-kampagner for at øge konverteringer.
  • Benchmarks-dashboardet for Meta, som hjælper med at identificere områder, der kan forbedre dine annoncer.

Læs mere om Shopify Audiences her.

Bruger du også Shopify? Lad os tage en snak.

Du behøver ikke vide præcis, hvad du har brug for. Bare fortæl kort, hvor skoen trykker – så finder vi ud af det sammen.

Kontakt mig
Gå til top Top